marți, 28 mai 2013

BohemianFlow Sponzor/Partener la Skirt Bike Brasov

Am avut onoarea sa fim intrebate de Skirt Bike Brasov daca am vrea sa colaboram in cadrul primului maraton din Brasov al bicilistelor chic - noi am spus Daaaa :) Participam ca si parteneri / sponzori, oferind premii in mai multe categorii de concursuri. Premiile sunt evident canitele noastre, de data asta din linia Funky Dynamics - ca sa ne sincronizam pe tema bicicletelor. Fetele de la Skirt Bike Brasov ne-au rugat sa spunem cateva cuvinte despre noi - uite-le aici: http://skirtbikebrasov.wordpress.com/2013/05/28/bohemianflow-handmade/ "Nu stiu ce mi-o fi venit – dar intr-o zi m-am indragostit de canite. Parea mai interesant sa-mi scriu ‘scrisorile’ pe portelan si sa le trimit in cutii cu bule de aer. Raspunsurile le-am primit prin zambete – asa ca m-am apucat serios sa pun pisicile grase cu pulovare crosetate, ochelari, joben, pipe si alte minunatii pe multe multe cani. Care si-au gasit stapani, au plecat cu posta si am pictat altele. Cam asa a inceput… Apoi am cusut genti din fuste, rochii din esarfe, fuste din pantaloni, tricouri din perdele, am facut cercei din smochine si ardei, balerini din cizme – cu ceasuri vechi si scris de mana. Am scris pe ceainice, linguri, farfurii, cercei, cutii, pantofi, ochelari si te mai miri ce. Cu scris carliontat pe care l-am invatat de la Palarierul Nebun si prietene de la Gradintia Nr. 25 Brasov. Lumea BohemianFlow Handmade este zburdalnica-zglobie-zbanghie si asteapta sa fie vizitata: www.facebook.com/thebohemianflow www.breslo.ro/Shop/bohemianflow

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu